Pappersrullehållare med sting!

Har letat efter en snygg hushållspappershållare men inte hittat någon för en rimlig peng. Snubblade in på denna sida och fick se Paperdee-hållaren men då jag inte hittade någon orange så lade jag ner idén. Men så på denna blogg såg jag att man också kan sätta upp den på väggen och då vaknade vill-ha-behovet till liv. :) Mailade till design-bolaget för att se om de hade någon svart på lager (orange fanns ju inte) och fick svar att det fanns på lager men att de också hade en orange. Åkte genast ner och såg den ståendes på bänken, men i någon variant av neonrosa/orange. Inte alls så orange som jag hoppades. Efter lite velande fram och tillbaka så föll valet tillslut på den orange/rosa hållaren. I vissa ljus är den lila, i andra orange och ibland rosa. Väldigt märklig färg! Är lite smått fascinerad av den. :)

Först tänkte vi sätta upp den på väggen, så som vi sett i bloggen. Men så testade vi att ställa den i fönstret och där står den nu. Vi får se om vi sätter upp den på väggen eller ej. Himla nöjda är vi iallafall och det är verkligen en färgklick i vårat annars rätt trista kök. Nu går jakten vidare efter den perfekta brödburken. Koziols brödburk är rätt läcker men jag har inte bestämt mig. Dessutom finns den inte i någon fysisk butik här i närheten så jag kan inte kika på den. Har bara sett den IRL i blått och svart men det vill jag inte ha.




Här kan du lämna en kommentar
Postat av: Klas

Vad kostade hållaren ? :)



/K

2009-06-12 @ 16:13:20
URL: http://klas-resonerar.blogspot.com
Postat av: Nybro

Lite för mycket. Äter bara Eldorado-pasta denna vecka. :D

2009-06-14 @ 21:43:35
URL: http://nybro.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejsan! Vilket fint hus ni har! Spännande att kika i alla bloggar om Nybrohus. Vi står nämligen själv nu i startgroparna för husbyge. Inväntar svar från banken & om allt är OK så blir det att köpa tomt & bygga ett Nybro :) Härligt kök ni hade, är det SMV-kök eller har ni valt bort & köpt eget? Gillade inte deras köksö & är rädd att det blir tokigt om man tar den separat från nån annan.. Tacksam för svar!

2009-09-02 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0