Jag är en tjuv! (och lite buskörning i skogen)

Jag har snott en idé rakt av utan skruppel. Fick se ett par bilder från ett annat Nybro-hus där de satt upp tavellister ovanför den stora öppningen mellan kök och matsal.



Tyvärr saknas det ytterligare 115 cm list. Som oftast på IKEA så fanns inte allt jag behövde hemma. Hade turen att få med mig den sista vita Ribba tavellisten, resten var svarta. Får åka dit någon annan dag och köpa den sista. Funderar även på att sätta någon belysning i taket som lyser på böckerna men vi får se hur det går. Nu när det är så ljust ute så har man ju knappt tänt några lampor ändå.

Maken blev också himla nöjd, det känns mer som ett kök nu, lite mer ombonat. Hoppas att kokböckerna ger oss ändå mer inspiration till att testa nya annorlunda recept! :)


Annars idag har vi sysslat med detta (eller rättare sagt, maken! Jag har lullat runt med kameror runt halsen och klickat och klickat...) :



Lite skillnad mellan bilarna... *harkel* Men det gick bra för maken! Han gjorde stora framsteg! Man kör varje bana 2 gånger och han förbättrade sina poäng på alla banor. Han till och med 0'ade en bana! Vilket alltså är bäst! Man får poäng varje gång bilen rullar mer än 10 cm bakåt så det är alltså den med minst poäng som vinner. Och nej vi körde inte i samma klass som någon av bilarna kring oss på bilden....... :)


Här kan du lämna en kommentar
Postat av: pappa

skruppel felstavat du menar skrupler...

kram

ps har du inte stavningskontrollen inkopplad ?DS



en kram till...

2009-06-03 @ 15:37:34
Postat av: Bloggägaren

Du mobbas! Du vet jag vara invandraret! Hehee....

2009-06-03 @ 16:58:08
URL: http://nybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0