Otrevlig Tele2 försäljare!!

Helt underbar dag! 28 grader i skuggan. 29 grader i poolen och vi njuter för fullt. Telefonen ringer och en Tele2-försäljare vill sälja deras fasta abonnemang till oss. Jag säger nej, nej, nej flera gånger. Försöker att avsluta telefonsamtalet hövligt. Han ger sig inte utan fortsätter gång på gång fråga, varför jag vill behålla Telia osv. Jag orkar helt enkelt inte byta, vi ringer ju knappt på hemnumret och att hålla på med byten - trots att de gör jobbet - är inget jag orkar tänka på just nu. Så jag säger nej nej nej. Han fortsätter och undrar om det är kul att kasta pengarna sjön. Blabla. Jag tröttnar och säger att det nu får räcka. Jag har sagt nej flera gånger och jag vill inte byta. Då säger killen "vi kommer fortsätta ringa tills du säger ja" *klick*

?!!??! WTF?!?! Nästa gång de ringer så kommer jag skrika i deras öra.

Jag får be min bror mfl att byta till annan operatör (så man kan fortsätta sms'a gratis). Jag avskyr numera Tele2.

Här kan du lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0