Trädgård och altan idag

Är hemma idag också. Snuvig, huvudvärk och uttråkad! Tog en liten promenad runt huset för att få lite syre och tog med mig kameran för att kunna visa lite nya bilder.

Utemöblerna vi rea-köpte i höstas. Landmann "Somerset". Blir glad varje gång jag ser dem. :)



2 pallkragar vi hittat på Blocket. Inklädda med tryckimpregnerat. Får se om vi även målar dem. De är placerade mitt framför köksfönstret så jag kan hålla utkik på när det är dags att skörda. :)


Har sått huvudsallad, ruccola, morötter, gul- och rödlök, koriander, basilika, timjan och en herrans massa annat. Har ytterligare 2 pallar där vi skall odla potatis. Just nu ligger potatisen och groddar sig i solen.


Här kan du lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0